La sensibilització musical

curs1La música incideix en els aspectes cognitius, motrius i emocionals dels infants, convertint-la en un factor rellevant en el seu desenvolupament.

És per mitjà d’activitats lúdiques que els infants estableixen un primer contacte amb alguns instruments, gaudeixen de petites audicions, i experimenten i treballen diferents sensacions i emocions importants en aquesta etapa (descobriment de propi cos, expressions corporals...).

Ja fa anys que des de la nostra Escola Bressol organitzem un curset de sensibilització musical, amb l'objectiu d'apropar els infants a la música.

El curset té una durada de 4 mesos, amb 1 sessió setmanal. Les sessions es fan amb grups reduïts d'alumnes de P-2, i puntualment convidem a alumnes de P-1 i P-0.

Aquest any el curs el realitza l'equip de Musinfant.