QUÈ ÉS L'AMPA?

L'Associació de Mares i Pares (AMPA) dels alumnes de l'Escola Bressol El Guirigall, està formada per pares i mares de l'escola. Aquesta associació és totalment voluntària i és una ajuda molt important per a la dinàmica escolar i essencial per a dur a terme totes les activitats que es realitzant durant el curs. L'objectiu principal és promoure la participació de les famílies i realitzen accions que siguin de millora en l'educació dels infants.

En essència, l'AMPA és la millor eina perquè les famílies s'impliquin i influeixin positivament en el funcionament de l'escola. El més important és que l'escola tingui un grup de mares i pares actius, que participin en benefici de l'educació dels seus fills i filles, perquè L'AMPA i l'escola ho som tots i totes.

COM ES POT PARTICIPAR?

Les formes de participació són moltes i variades, la  participació depèn del temps que es pugui i es vulgui dedicar, pot anar des d'assistir a una festa organitzada per l'AMPA, a formar part de la junta directiva, o simplement a fer ús dels serveis que ofereix l'associació fent-se soci per una quota única de 23€ anuals, per gaudir dels serveis que ofereix l'Associació i així, facilitar alhora que aquesta tingui uns recursos mínims per al seu funcionament.

COM INSCRIURE'S?

La inscripció es pot fer omplint un formulari que es troba a l'entrada de l'Escola Bressol , També es pot demanar a la direcció del centre.

PAGAMENT QUOTA

Es un únic pagament de 23€ anuals.

Opció 1: Facilitant dades bancàries al formulari adjunt al tríptic.

Opció 2: Dipositan l'import de la quota en un sobre que es troba al costat de la bústia de PAMPA especificant el nom i curs del  fill/ filla.

Independenment de l'opció de pagament que es trii, caldrà omplir la informació del triptic.

ACTIVITATS PATROCINADES PER L'AMPA

• novembre: Taller de panellets (L'AMPA compra una part dels ingredients)
  • desembre: Ajude'm al Tió a arribar a l'escola. Explicarem el conte del Tió, farem la cerca pel bosc i ho celebrarem amb un pica-pica. (Activitat gratuita / no cal ser soci)
  • desembre: Tió Tió caga torró (regals per a tots els alumnes diferenciats per edats)
  • desembre: Rifa de Nadal (sortejarem una super panera i diversos Iots nadalencs)
  • gener: Els reis també han passat per l'escola ( regal per l'escola)
  • abril: Celebrem la Diada de Sant Jordi (obsequi d'un conte per a cada infant)

A més a més: al llarg del curs s'organitzaran activitats carnavalesques, representació d'obres de teatre, diversos tallers i activitats i l'excursió de final de curs.

I només per fer-se soci, totalment gratuït: pen drive amb fotos de tot el curs, samarreta i Orla pels alumnes de P2.