caenfrdeitptrues

QUÈ ÉS L'AMPA?

L'Associació de famílies dels alumnes de l'Escola Bressol Guirigall, està formada per pares i mares de l'escola. Aquesta associació és totalment voluntària i és una ajuda molt important per a la dinàmica escolar i essencial per a dur a terme totes les activitats que es realitzant durant el curs. L'objectiu principal és promoure la participació de les famílies i realitzen accions que siguin de millora en l'educació dels infants.

En essència, l'AMPA és la millor eina perquè les famílies s'impliquin i influeixin positivament en el funcionament de l'escola. El més important és que l'escola tingui un grup de famílies actives, que participin en benefici de l'educació dels seus fills i filles, perquè L'AMPA i l'escola ho som tots i totes.

COM ES POT PARTICIPAR?

Les formes de participació són moltes i variades, la  participació depèn del temps que es pugui i es vulgui dedicar, pot anar des d'assistir a una festa organitzada per l'AMPA, a formar part de la junta directiva, o simplement a fer ús dels serveis que ofereix l'associació fent-se soci per una quota única de 25€ anuals, per gaudir dels serveis que ofereix l'Associació i així, facilitar alhora que aquesta tingui uns recursos mínims per al seu funcionament.

COM INSCRIURE'S?

La inscripció es realitza fer omplint un formulari que es troba a l'entrada de l'Escola Bressol , També es pot demanar a la direcció del centre.

PAGAMENT QUOTA

Es un únic pagament de 25€ anuals per familia que s'ha de realitzar efectuant una transferència al número de compte que apareix al tríptic.

Molt important omplir la informació del tríptic i dipositar-lo a la bústia d'AMPA que es troba a l'entrada de l'escola bressol.

ACTIVITATS PATROCINADES PER L'AMPA

• Desembre: Tió Tió caga torró (regals per a tots els alumnes diferenciats per edats)
  • Desembre: Rifa de Nadal (sortejarem una sÚper panera i diversos Iots nadalencs)
  • Gener: Els reis també han passat per l'escola ( regal per l'escola)
  • Abril: Celebrem la Diada de Sant Jordi (obsequi d'un conte i rosa per a cada infant)

A més a més: al llarg del curs s'organitzaran activitats carnavalesques (desfilem a la rua de Carnaval del municipi)

I només per fer-se soci, totalment gratuït: fotos de grup i orla pels alumnes de Infantil-2.