Preinscripció i matrícula

La preinscripció d’infants es realitzarà en el període que anualment estableix el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya per les Escoles Bressol.

Les bases del procés de preinscripció, les dates, horari de preinscripció i la documentació que cal portar es penjaran a la pàg web del centre i s’enviaran per correu ordinari a totes les famílies que tinguin el fill/a empadronat a Santa Cristina d’Aro.

Uns dies abans de començar la preinscripció, es convocarà una Jornada de Portes Obertes, per tal que totes les famílies interessades puguin visitar l’Escola Bressol.

Durant el curs escolar 21/22 podran fer la preinscripció els infants nascuts els anys 2019, 2020 i 2021.

Les places lliures de l’aula de nadons ( infants nascuts l’any 2021) no es podran ocupar per infants no empadronats al municipi, fins el mes de març del 2022.

Un cop passat el període de preinscripció podeu sol·licitar plaça:

• trucant al tlf de l'Escola Bressol de 10 a 13h  972 80 45 50